fia gör sig hörd

2010-04-01 00:04:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Överkänsliga, tråkiga läsare, ombedes titta bort!

Fia: "Godnatt, nu ska jag tigga snopp, jag ringer dig imorrn"
Louice: "Ja, puss hej, sov gott, knulla lugnt!"

Fia: "Strut (jag kallas ju så av fia)"
Fia: "Det ligger en kuk på min axel"
Louice: "HAHAHA, jag dööör"
Fia: "Jag är seriös. Jag klappar på den och skrattar ondskefullt"
Fia: "Vi ska ta över världen, kuken och jag!"
Louice: "Jag har en syn jag inte vill se framför mig"
Fia: "Haha, men den bara låg där. Och nu har jag ett snoppmärke på tröjjan, för den hade duschat"
Louice: "hahahaha, godnatt"

Jag dog lite grann ett tag. Fia är så jävla dum i huvvet men fyfan va jag älskar henne! Hahah, det här gjorde min kväll!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback