fredagen

2010-03-13 17:57:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det var självklart ännu denna helgen utgång - denna gången med självaste Emelie! Vi hade jätteroligt och man kunde inte låta bli att skratta åt Emelie som hade fetaste smilet hela kvällen, haha. Glad att du hade så kul! Vi kör ju nästa helg igen, eller hur ;)
Träffade även massa annat roligt folk! Alltid lika roligt att åka till Norrköping och röja. Vakterna börjar visst även känna igen mig efter så många helger som jag varit ute nu.

Kom hem 03.30, skönt att vakna upp sin egen säng i lägenheten för en gångs skull. Annars är jag ju alltid hos mamma. Tycker om min stooora säng bäst!

Vaknade 14.15 idag, inte det roligaste när jag såg att det var så kalasfint väder! Gick o handlade lite frukost ialla fall. Asskönt ute var det, inte kallt alls faktiskt ! Nu ska jag slappa o lyssna på Winnerbäck :)
Ha en bra lördag !



Emelie och jag :)






Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback