helgen då

2010-03-07 11:06:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu tänkte jag skriva ner lite om helgen som varit .. har inte riktigt hunnit sitta här o skriva varje dag tyvärr. Måste bara säga också - det är fler och fler som läser min blogg och jag blir lika glad varje gång när jag ser att siffran höjs! Kom fram några stycken när jag var ute på krogen i fredags och sa att dem läste min blogg, superkul! Då känner man lite taggning till att fortsätta ialla fall! Gulliga ni..

I alla fall,
FREDAG:
Min kära kusin Jess och jag körde ännu en utekväll - härligt! Hade galet roligt ända tills vi märkte att min telefon hade blivit stulen! Inte det roligaste av allt. Jag fick typ panik och visste inte vad jag skulle göra. Gick till de tre olika barerna stup i kvarten och frågade om de hade fått in någon mobil, frågade folket, kollade på alla som satt med sina mobiler om det kanske var min. Men tyvärr blev det inte mycket ljusare. Blev väldigt opepp, surade och ville bara hem. 
Men som min kära kusin sa, så fanns de ju inte så mycket att göra åt och jag förstod ju egentligen också att jag aldrig skulle få tillbaka den, så jag körde på istället och försökte glömma mina bekymmer! Kvällen slutade ialla fall bra, trots lite för mycket konsumering, eller hur man nu formar det ordet och en borttappad mobil!
Vill ni ha mitt tillfälliga nummer, SKRIV till mig och ge mig era nummer är ni gulliga.. för dem har jag ju inte kvar.

LÖRDAG:
Jisses, vilken bakisdag! Jag som aldrig blir bakis! Vet inte om man ska tolka detta positivt eller negativt. Hm hm. Kul dagen innan ialla fall, ganska värt det dagen efter ändå! Tillbringade ialla fall min dag med min käre Hilgurt! Alltid lika mysigt och jag har saknat henne lika mycket varje gång jag träffar henne, fast att det nu har blivit flera dagar under de senaste helgerna. Så är det ju med sin bästa vän antar jag :)

SÖNDAG:
Idag med andra ord. Klockan är nu 11.00 och jag gick upp för ca. en timme sedan och ska åka hem till mig igen om en timme, efter att ha varit hos mamma denna helgen också!
Först ska vi hälsa på moster kom jag på, och jag har saknat lilla Madeleine märkte jag i fredags. Jag höll på o krama ihjäl henne, hon mig med för den delen. Det gick typ inte sära på oss, haha! Vi hör ihop hon och jag, lilla kusselinan.

Nej nu ska jag väl ta tag i och packa ihop mina saker :( och dra mig hemåt... imorgon börjar min APU! Yippiyej! Inte ett dugg pepp på det kan jag lova. Vi får se vad som händer och hur det blir. 7 veckor har jag att se fram emot ialla fall?
Ha en superbra dag alla ni. Det är superfint väder idag igen! Man kan inte må annat än bra då!

Tyvärr är inte en ända bild tagen under helgen, så ett trist grått inlägg fick de bli. Hoppas ni överlever!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback