jönköping

2010-03-14 19:11:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår blev jag lite impulsiv. Helt plötsligt kände jag att jag ville åka till min Hannah i småland. Sagt och gjort, jag packade min väska, satte mig i bilen och ca. 1 timme och 15 minuter senare var jag där!
Det blev en mycket trevlig kväll med Hannah och Simon ute på krogen Sliver i Jönköping, nice! Var jag nykter och körde, inte lika kul men det var helt okej!
Dock var det sjukt mycket äckliga gubbar, ja Hannah är ju några år äldre än mig så jag gick på den där krogen där alla stor 25+ människor fanns. Inte det härligaste, men vafan. Kan vara roligt och prova på hur det är där med, dock inget för mig i denna ålder tror jag!
Massa skratt som vanligt med min kära Hannah :) Nu är jag ialla fall hemma igen och svintrött efter en intensiv helg. Jag ska äta lite mat, se på tv och sedan burra ner mig i sängen och sova för att orka jobba imorgon med alla barnen! Peace out




Hannah och jag


Haha bästa fulaste bilden ever på alla tre!
Hannah, simon och jag! Maha


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback