så jävla trist

2010-03-19 18:46:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


att vara sjuk! Det är helt sanslöst. Precis vaknat från att sovit sen 13.00. Snacka om feber. Nu vill jag bara att mamma ska komma hem med tabletter som kan ta bort den här skiten. Tabletter är de allra värsta jag vet, förutom när det gäller feber eller mensvärk! Annars kan man alltid vila bort det sjuka tycker ju jag.
Jag är så fruktansvärt rastlös nu bara, i'm dying.
Jag som vill uuut ikväll! Men nej, då får det bli imorrn istället, förhoppningsvis. Bara ta de lugnt, va nykter o köra på alla andra kanske :) iaf kul o komma ut o träffa lite folk!

Nu ska jag försöka få i mig något att äta! Inte världens starkaste matlust när man är sjuk! Ha en bra fredagkväll, och ha jävligt roligt åt mig också! Jag ska ligga kvar på pres samma prick som jag gör nu...



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback