uttråkad till tusen

2010-03-29 18:52:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


är jag just nu! Kanske borde ta tag i att städa lite här hemma och få bort kattpiss-lukten på toan, så förjävligt äckligt. Katterna har fått vara kvar hos mamma under denna veckan, då jag ska hem till henne igen redan på torsdag (det är ju loooov sen!!) så jag kanske borde passa på att få bort lukten. Sen ska jag ringa och beställa tid för kastrering med ja! Så att det slutar lukta om deras piss och så dem slutar torrjucka mot varann, disgusting ju, dem e ju killar och dessutom bröder, fast de fattar ju inte dem..iof!
Jaja, det är tomt utan dem här hemma! Känns verkligen jättekonstigt.. plus att min bästa vän är kvar hemma också - gitarren! Hur fan tänkte jag? Att jag skulle klara mig utan den i 4 hela dagar? Jag tänkte nog inte alls..
Men de kanske ändå är bra, annars sitter jag bara och skriver massa låtar när jag egentligen behöver plugga. Så det kasnke är meningen att jag ska plugga nu då, denna veckan.. lite stressad, men när är jag inte det?

Jag är ändå lite lycklig, för klockan är snart 19.00 och det är kalasljust ute :) då kan man inte må annat än bra, inte jag iaf. Älskar ljusa kvällar!
Funderar på om jag kanske ska gå ut och gå en sväng kanske..skulle va skönt.

När jag var hemma i helgen så färgade jag håret, de blev lika mörkt som vanligt igen, men en chock för alla andra som glömt att jag har så mörkt egentligen när de nu bleknat så mycket..fast de va inte de jag skulle säga om helgen, det var en annan sak men jag tror att jag tar det i ett nytt inlägg, för annars blir det här superlångt och jobbigt att läsa!

så dra scrolla upp sidan lite och kolla vad de egentligen var jag skulle skriva ;)



Resultat





Kommentarer
moster

fiint! nu är vi lika mörka du och jag för jag har ju också färgat håret...

2010-04-01 09:13:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback