vilken jävla morgon!

2010-03-04 10:02:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det börjar med att jag och C går upp.. klär på oss, äter frukost osv. Har lite halvbråttom och går till bilen. Sätter på oss bälte och .. FITTBILEN startar inte. Fyfan så jävla arg jag är! Jag fattar ingenting, vad äre för fel nu liksom??? Den var ju inne på service FÖRRA VECKAN. Jag är så fruktansvärt arg.
Så jag höll på o börja tjuta eftersom jag inte visste hur jag skulle kunna skjutsa C till dagis, dessutom skulle de ha gympa och hon skulle komma försent.
Medan jag ringer mamma, micke och pappa och säger att bilen inte startar igen så sitter C och frågar, varför gör vi så? varför säger du så? varför kan jag inte åka till dagis? varför kan jag inte var med på gympan? varför då varför då varför då? Jag höll på att bli tokig. Men jag höll mitt tålmodiga humör uppe och svarade på hennes frågor och fokuserade på att inte börja gråta mitt framför henne. aaaaah!

Mamma ringde ialla fall till min moster och hon kom och hämtade oss. TACK kära du <3 . Nu är bara frågan hur jag ska kunna ta mig för att hämta henne.
Jag ska nämligen till granstaden idag för att sätta in jävla stål i munnen, tandställning alltså (USCH) pga. en jävla tand och mormor åker ändå från min hemstad för att jag ska kunna ta mig dit. Alla jävla tågen är ju inställda med. Därför vet jaf inte hur jag ska ta mig hem igen och jag vet inte hur jag ska kunna hämta C i tid. Känns lite sådär att fråga mormor om hon kan skjutsa hem mig också. SUCK
Jag vet inte hur jag ska lösa den här dagen .. vi får se hur de blir.. men hitills har de inte varit ngn bra dag och jag antar att den inte kommer bli bättre med all den smärta jag kommer att få senare under dagen! Aj aj




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback