work it out!

2010-03-08 17:58:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Härligt! Är verkligen igång med träningen nu, så skönt att va tillbaka i gamla tiders rutiner! Idag blev det step-kondition med moster! Jag är verkligen sämst på kordination så det tog ett tag innan jag haffa stegen, haha. Men svinkul verkligen! Det är så mycket roligare att gå på pass än att själv stå i gymmet och tråka! Då bara längtar man efter att tiden ska gå. Nu tror man att man kört en kvart och så är det slut liksom! Great :)

Sitter och lyssnar på Tuttifrutti av Elvis nu, så jäkla störtskön! Lite tjatig kanske, men härlig. Man blir på bra humör :) Nu ska jag laga mat, sen kanske göra klart lite skolarbete, eller sova kanske, kanske kanske! 

Ha en bra kväll kära ni!  

Just de, kollade igenom gamla datorn som sagt och hittade denna bilden på mig från i somras! Så vill jag klippa min lugg igen, så grymt snyggt :) vet dock inte hur jag gjorde, får väl mixtra lite här ikväll! Haha





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback