äntligen

2010-05-05 15:28:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


är min kamera klar!! Nu kommer det ramla in lite bilder till bloggen igen :) den har varit så trist ett tag! Jag har så otur jämt med mina tekniska prylar, men nu ska den förhoppningsvis funka ett tag igen! Så nu ska jag åka bort och hämta den, sen tänkte jag även gå med min cykel till en mack och pumpa däcken, som jag inte hunnit ännu! Vill ju börja cykla nu! När jag har gjort det sen så ska jag skriva om gårdagen när vi var i stockholm med skolan. Sen ska jag städa min lägenhet, plugga och sova! Mycket mer hinner jag inte med tror jag.

Måste hissa en sak idag! Haha, Våran engelskalärare som sjöng "Yesterday, all my troubles seems so far awaaaaay...lala" idag på engelskalektionen. Jag garvade så jag tjöt. Det lät så fruktansvärt illa, men han va så söt! Hahaha



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback