coopertestet barra

2010-05-03 15:59:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag hatar det! Mer än något annat i hela världen. Skolans jävla idrott alltså, usch på det! Jag gav mig ialla fall fan på att jag skulle göra det så jag slipper nästa gång, så sagt och gjort. Inte så väldigt jobbigt ändå, fast att jag hatart. Skönt efteråt ju faktiskt. Men nu är det bara F E M gånger kvar, sen slipper vi skiten! Och det kan jag väl stå ut med känner jag. I och med att det är endast fem gånger kvar betyder ju även att det faktiskt bara är S E X veckor kvar till sommarlov! Hur låter inte det om inte helt jävla underbart? Jag dör av lycka! Därför ska jag sätta mig nu och plugga järnet så att jag slipper göra det i sommar! Jag känner mig peppad och idag mår jag jävligt bra! 

Just det! Jag har världens diss idag! Och det är: skolans äckliga jävla soppa! Det var någon gyttja med överkokta makaroner i som smakade allt annat än makaroner, typ mjöl bara. Dem har nog fattat det där fel lite. Jag håller med om att det är mjöl i , men jag håller inte med om att man ska koka dem tills dem blir mjöl igen! Big nono mattanter små!


I need to smell on my pillow ten times a day,
just to make sure of that you really were here



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback