gamla minnen osådär , ni vet

2010-05-19 20:40:35 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Kände ju måstet att kliva upp ur sängen i morse o gå till die schule, der schule kanske, kommer fan inte ihåg någon jävla tyska för fem öre.. lite tråkigt. Mer än halva min släkt består ju liksom av rent tyskt kött och blod, alltså även jag. Så det är lite halovtråkigt att inte kunna snacka med dem. Aja, det var verkligen inte så att det var min släkt jag skulle sitta och predika om, men ibland kommer man in på sidospår såklart.
Jag åkte i alla fall till skolan fast att kroppen inte alls var med på dem noterna. Knaprade lite piller ytterligare en dag för att kunna stå upp, aldrig haft feber i så många dagar? En försenad svininfluensa kanske? Vem vet, haha. Då ska jag aldrig mer vaccinera mig för epedemisjukdomar ialla fall. Då dör jag hellre av smittan än av vaccinet i framtiden.
Träffade min Frida som även följde med mig till glimma efter skolan för att gå en sväng med henne. Det var sjukt varmt ute idag så alla tre höll ju på att löka sönder. Men jävligt skönt. Dock vill jag inte gå för tunnklädd eftersom jag är sjuk så jag går här i tjocktröjor o skit. Men det är härligt att sommaren är påväg ändå, och träden börjar bli riktigt gröna nu!

När jag satt hemma i lägenheten utan internet så tog jag upp min gamla dator och kollade igenom en massa gamla bilder. Såhär kommer lite minnesbilder från den tiden jag var skinnybitch och jävligt snygg. Pratade just med Fia om hur man bar sig åt för o va så jävla snygg då? No idea! Vi får pröva igen helt enkelt, det måste ju gå på ett eller annat sätt. Eller så fick man chansen då liksom, och så var det once in a lifetime. Förhoppningsvis inte. Man har ju bara sig själv att skylla. Skitsamma, här kommer bilderna, se och njut! :



linn och jag , sommaren 08


linn


vad känner ni när ni ser bilden? själv finner jag inga ord


louice hjärta glassgubben



tack gärna söthög


hello, my name is skinnybitch


älskar håret här med, var har allt tagit vägen?!



louice och linn.


madeleine och louice (HÅRET vill jag ha tillbaka!)


två osminkade sjukt söta små systrar


my pooownie och madeleine <3


och avslutningsvis, ännu en bild på två sjukt söta osminkade små systrar.



Kommentarer
Linn Gustafsson http://gusses.blogg.se/

du skulle ju skicka bilderna i mejl till mig mongo:D

2010-05-20 21:03:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback