godförmiddag

2010-05-31 10:44:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är det förmiddag när klockan är 10.30? En ungdom skulle nog inte säga det, eftersom att det är morgon för dem, då de flesta går upp vid den tiden när det inte är skola. En vuxen skulle nog säga att det är sen förmiddag tillochmed.
Jag vaknade ialla fall klockan 08.30, gjorde frukost och satte mig tillsammans med min mor ute på altanen i solskenet, inte helt fel! När jag satt där kom jag på att; just det! Jag ska ju till farbror tandläkare idag och spänna tandställningen, för vet ni? Det är redan TRE månader sen dem stoppa in den i käften på mig. Jisses så tiden går fort, dock inte mig emot när det gäller sånt här! Ju fortare, desto bättre! Kalajsfint!
Nu ska jag väcka Emelie, min brors flickvän, som är hemma från skolan och sjuk idag och tänkte dra med henne på en promenad. Alltså, hon har ont i huvudet, hon ligger intre på dödsbädden, då skulle hon få ligga kvar där hon ligger. Men har man ont i huvudet behöver man frisk luft har jag hört! Hoppas hon vill joina mig i alla fall!

Just det, ska bara slänga upp några bilder från igår, när vi grillmysade tillsammans! Jag, Kricka och Emelie. Och sen kom två av Mickes anställda och ville visst också vara med.


Emelie :)


Emelie, Kricka och de andra byggarbetarna jag inte minns namnen på.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback