linn-tajm

2010-05-17 22:17:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


För en gångs skull tog jag och Linn tag i våra sega arslen och lyfte på dem. Jag satt hemma hos mor på balkongen i solkskenet och blickade ut över alla fotbolsspelares rumpor här på kvällskvisten och kände att jag ville träffa Linn! Haha. Sagt och gjort. Visst jag är dyngförkyld och har feber så jag borde väl kanske egentligen inte gått ut, men vafan, lite luft kan ju aldrig skada? Jag drivade ialla fall iväg med min vinröda lilla renault och hämtade Linn och så åkte vi till konfekthörnan, köpte en glass och gick upp och satte oss på bryggan vid göta kanal och pratade och pratade och pratade, mys på det. Vi hade en del att ta igen och jag tror inte vi hann med ens en tiondel..bara lite killsnack, som vanligt. Sen fick jag checka in deras lägenhet och sen var det dags att åka hem igen kände kroppen.
Jag slog ialla fall ihjäl ett par timmar, som min pappa brukar säga, och det med väldigt trevligt sällskap ju faktiskt :) nu ska jag nog tänka lite och bädda ner mig i sängen. Jag behöver sova för att bli frisk.
Ha en god natt alla ni andra, det ska jag försöka ha!



hitta en gammal go bild på linn sen 8an eller 9an tror jag :)




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback