nu är hon sjuk också

2010-05-17 09:58:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej mina kära bloggläsare!
Jag har fortfarande inget internet, men! Jag har blivit hejdundranssjuk. Näsan är igentäppt och är beroende av nässpray, hostan känns som den kommer ända underifrån jorden med största påskjutet så jäkla ont gör det, och min feber är beroende av ipren-mannens läkemedel. Inte det roligaste må jag säga. Och nu kommer jag till mitt men! - så därför är jag hemma hos min mor och där har vi ju internet. Känner att jag inte vill vara ensammen när jag är sjuk, det är så fruktansvärt jobbigt.
Hela min kropp säger ifrån, den vill bara ligga och sova, men jag knaprar lite piller, sätter mig i bilen och åker hem till mina kära katter ett tag för o ge dem mat , vatten och lite kärlek. Plus att jag måste köpa nässpray för mammas skit hjälpte inte! typiskt. Nej nu orkar jag inte ens sitta här mer, huvudet snurrar av överflödigt snor innanför pannfläsket och ögonen går i kors. Ha en bra dag! Själv ska jag ligga inne i det fina sommarvädret och tycka synd om mig själv! Japp japp!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback