nu fan

2010-05-05 21:00:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


har jag bestämt mig! Jag ska verkligen sluta röka nu! Jag har så mycket sångprojekt på gång och rösten håller inte..det är inte värt det. Min röst är värd mer än cancerpinnar!
Det jag kommer sakna är när man sitter i fönstret, som ikväll, tittar på solnedgången, kanske tar en öl och en cigg i handen. Eller när man sitter på grillfest med en massa människor.. eller när som helst! Det är ju verkligen en sällskapsgrej, det är så jävligt att man blivit beroende bara och varit det i ett par år.. men jag s k a verkligen sluta. En cigg kvar som jag ska avnjuta sen byebye rökhosta, äckelluktande fingrar och kläder, hår osv.
Jag behöver också få tillbaka min kondition som man tappar så fruktansvärt. Jag ska må hundraprocentigt till sommaren. Sommaren 2010 ska bli den bästa har jag bestämt och fan vad jag längtar!

Nu kommer det lite bilder från stockholm och valborg, jag orkar inte skriva om stockholm idag och kanske ingen annan dag heller, men bilderna får tala för sig själv :) :

Förkrök i söderköping, valborg:







Britta Fia och Henrietta, våra hamstrar, våra barn, vårt allt.
Iaf den kvällen :D haha

Dagen efter valborg:

Josse


Vijan

Stockholm:

Våran grej är att ingen någonsin är eller kan bli snyggare än oss! Så är det bara!


Frida snurrar hink med vatten i! Haha


Tom Tits experiment. Där var där vi var i Stockholm. Klockren bild och jävligt rolig spegel.
Fridas ögon, min mun och bådas kropp. Grymt coolt och fina barn skulle vi få :D haha

Det var det jag hade att komma med för idag! Snart ska jag krypa ner i min säng och titta på tv. Mys på det!




Kommentarer
Frida

tom tits ligger i södertälje och inte i stockholm....

2010-05-06 15:20:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback