en torsdag

2010-05-27 15:28:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det har varit grymt dålig uppdatering här ett tag, dåligt av mig! Men nuså..
Mina senaste dagar har bestått av skolan, party och ganska mycket Fia! Aldrig jättefel! Igår var det en rolig, kanske lite halvgalen kväll om man tänker efter, onzda på otten. Förfestade hemma hos Fia med 4 galna tjejer haha, sjukt härliga. Fia fick en lapdance av My i födelsedagspresent, jag filmade och garvade så jag tjöt. Fia var generad. My var inte ens full. HAHA. Sen drog vi en taxi, där My var tvungen att snacka lite serious med chauffören för att alla vi 5 skulle få åka med, vilket funkade rätt bra. Kom ner till otten, där det var rätt segt. Rätt segt hela kvällen med en del konstiga händelser. Det var roligt, men inte superroligt! Helt klart värt att gå ut med dem där tjejerna flera ggr!

Idag vaknade jag upp lite halvbakis hos Fia, väntade tills jag mådde bättre och körde sedan till skolan. När jag kommer dit säger Frida att den enda lektionen vi hade idag var inställd! Jag blev arg som en lagun, vad nu de e och tänkte att då kunde jag ändå ätit frukost med fia nere vid strömmen som vi planerade när vi vaknade. Hade varit sjukt mysigt! Men nejdå, då ska de va såhär tråkigt. Det gillas inte. Jag var ialla fall duktig och tog tag i ett prov som behövde kompliteras och gjorde klart det. Ännu en grej jag nu kan bocka av på listan! Känns skönt. Hade tänkt att göra klart allt innan lovet nu så jag slipper att plugga över sommaren.

Oj vad klockan drog iväg, måste rusa till jobbet visst! Skriver nog ett par rader när jag kommer dit sen! Bye for so long!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback