SHES ALIVE!

2010-05-12 09:59:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är Struten orolig att jag ska skriva något dumt här. Så dum hon är och ger sitt lösenord till mej. MOHAHA!
Det är Fisan här, kanske jag skulle skriva ja, annars blir det väl ett jävla liv från kvinnan i telefonen o ja har ont i skallen så det är bäst att lyda order. Meningen med att jag är inne här o skriver är för Strutens internet bråkar med henne. Så hon ville vinka hej och säga att hon lever. Om någon nu saknat henne. Idag vet jag att hon sprungit 4 km och gått en promenad, också fått veta att hon ska va med o sjunga i nån skolkonsert grejja sak så ALLA som läser det här borde gå dit o höra henne sjunga. Struten sjunger som en ängel o har gjort de så länge som jag har kännt henne. Hennes bror Rille som jag var tillsammans med när jag var 17 hata henne, hon sjöng o spela hela tiden, ja njöt o han typ tjöt haha. Hon skrev en låt till oss med melodin från skönheten och odjuret. En fin liten låt som fick tårarna att spruta. Jag är så glad att jag har den där lilla snorungen i mitt liv.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback