mmmmumma

2010-05-09 10:41:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gårdagen var så jävla underbar! Jisses, en av de bästa dagarna på så jävla länge..Det började med att Hannah och jag vaknade upp ur vår skönhetssömn, åt en grymt god frukost med hembakat bröd från grannen. Sen gjorde vi iordning oss för att åka på secoundhand-shoppingrunda, eller närmare bestämt tre sådana.
Jag hittade faktiskt en hel del saker! En lampa, en ros-vas, massa fina grejer till köket och aa, kan ju lova att jag var i himmelriket. Älskar ju allt gammalt fint, det var som att gå på loppis! Dock skulle jag nog aldrig kunna köpa typ begagnade kläder eller nåt begagnat som någon har använt, bara saker till hemmet så som gör det lite extra charmigt hemma. Så att det inte ser ut som hemma hos någon annan.
I alla fall, sen drog vi hem igen. Och när vi kommer hem kom Hannah på att hon glömt att åka förbi sin massör. Så vi drar in till stan igen (!) och när vi kommer hem så hade ju hon självklart stängt en timme tidigare än vad Hannah trott. Så det var bara att sätta sig i bilen ännu en gång och kära hemåt igen, och Hannah fick inga såpanötter.
Väl hemma käkade vi lite lunch, sen bar det ut på en skogsrunda på min kära ponny, som jag inte ridit på ett halvår. Det var helt fucking jävla underbart! Jag bara satt ich skrattade hela tiden, lyckligaste tjejen asså.
När vi hade myst klart i stallet fortsatte vi mysa med grillande och vinpimplande samt en hel del Lars Winnerbäck som sjöng för oss. Dagen kunde verkligen inte blivit bättre.

Idag gick vi upp vid 7.00 och gjorde massor av stallsysslor. Nu är klockan bara halv 11 och vi har hunnit med en massa saker! Så jäkla härligt att vakna tidigt även om det är lite tjärvt att gå upp till en början. Man hinner så mycket mer och dagen blir så mycket längre! Mmm, härligt!

PICS:


Snyggaste Hannah


Ännu snyggare, hittade gubbglasögon som hon inte såg ngt i, därav lite skev


uteritt


grön gubbe



jag på min tottopolle





Jag och min tottopolle, kärlek <3


mitt finaste härta<3



Kommer mer bilder seanre. Nu ska vi åka och hyra film! Meeer mys




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback