ååh julkänsla

2010-11-17 14:50:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Kommer in genom dörren här ute på jobbet och det doftar lussebullar hela vägen lång! Där står Maria med sin jättebebismage i förkläde och bakar - som vanligt :) gott blir det också kan jag lova. Den kvinnan kan baka!
Jag undrar, var är min tid för att vara sådär pysslig? Jag älskar att baka, laga mat osv osv. Jag vill verkligen hinna med det, men det gör jag inte, inte för tillfället. Eller jo, laga mat gör jag ju.. men inte bakar. Himlans!
Jag fick ialla fall världens julkänsla och måste erkänna lite i smyg att jag faktiskt längtar lite efter julen och få gå hemma och pyssla, baka slå in presenter och allt sånt mysigt!


Mums!


Kommentarer
Moster

Vadå inte hinner?! om jag hinner så hinner du! Så det så! puss puss

2010-11-19 18:02:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback