aah work work

2010-11-15 14:37:25 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänkte passa på att slänga in ett litet inlägg medan Torkel leker för sig själv och inte skriker, haha , okej så illa är det absolut inte, nu överdrev jag, men han skriker mycket om han inte får som han vill den lilla krabaten.
Håller just nu på och går och städar lite här i hemmet deras. Har ju med mig Corint hit idag! Det har faktiskt gått hur bra som helst att släppa ihop hundarna och allt. Nu springer Aska och Corint lösa ute och leker som sjuttsingen. Det är skitbra för då blir han trött sen när vi kommer hem och slipper bli ängslig!

Igårkväll gick jag och corint en låååång promenad runt hela stångån tillsammans med Emma. Det var grymt skönt! Jag har så dåligt samvete för att jag inte tränat på hela veckan så det kändes väldigt bra! Och skvallrar jag så tänker jag viska att Emma inte heller har gjort det, men säg inte det till någon, för hon blir säkert arg på mig då. Hihi.
Vi har ialla fall bokat in oss på afropowerdance - våran favorit, på onsdag och fredag än så länge! Kanske att det blir två pass på fredag och jag kör bodypump också. Söndag är det afro igen men ännu kan man inte boka tyvärr.
Fasen vad jag har blivit hajj på det här med att träna. Nu måste jag verkligen verkligen skärpa mig med maten! Vi ska se till att bli beeeach 2011 ju för fan! Kör hårt bara.

Nej, nu ska jag ge Torkel mellanmål, sen ska jag fortsätta städa! Bye for so long!


Kommentarer

Svävar du fortfarande!? hahah

så du ska köra fredags pumpen iaf ;P duktigt duktigt!

2010-11-15 16:08:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback