bokstavsbyten

2010-11-24 14:03:12 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, alla mina nära och kära, jag hoppas ni kommer att läsa detta för det är till er.
Jag ringde precis skatteverket och gjorde bokstavsbyte för mitt namn!
Jag heter nu mera Fridah Louice och inte Frida Louise. Det är mera jag helt enkelt. Jätteenkelt är det också. Kostade inget gjorde det inte heller, bara för att det inte är någon skillnad på uttalet. Perfekt för mig och min ekonomi!! Hihi. Ja, ibland har man tur.
Så nu vet ni att jag vill inte ha en ända julklapp där det står: "God Jul Louise" utan "God Jul Louice" och ingenting annat på lappen.






Kommentarer

oj då.. ja har nog känt det på mig för ja har alltid stavat med C (A)

2010-11-24 17:30:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback