det är snö överallt!

2010-11-24 13:59:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fyfan för det här vädret! Jag tycker det är sjukt obehagligt att bara sätta sig i bilen och backa ut från parkeringen när det är såhär. Och jag som åker så mycket bil, ja, vi vet ju var det här kommer sluta!
Det är inte det att jag misstror min egen körning, jag vet att jag kör försiktigt. Hellre 30km/h än 50 liksom. Men det är ju alla idioter till förare som jag möter på vägen. Alla de som tror att de kan hantera en bil fast att dem sitter där i min sida med både skador på bilarna och oss som suttit i. FY SKÄMS helt enkelt. Livsfarligt. Men va ska jag göra?! Jag kan ju inte sluta jobba bara för det..
Så länge jag är stilla, leker i snön eller inomhus är det jättemysigt, men just det här med vägarna, nä då avskyr jag vintern mer än något annat!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback