min fina fina vän

2010-11-01 15:41:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Du är en sådan vän som man inte trodde att man skulle få i sitt liv
Du finns liksom alltid där, vår som sommar, som vinter, som höst, vått som torrt som kallt om varmt
Även fast du hatar mig ibland när jag tjatar eller inte går upp på morgonen
Även fast du är en ren jävla bitterfitta när du inte fått mat i dig
och även fast vi kan bli så jävla osams att vi inte pratar på veckor
så finns du ändå alltid kvar, alltid lika nära, om jag så skulle ringa mitt i natten
så svarar du, pratar med mig och väntar tills jag lugnat ner mig
Det betyder så sjukt jävla mycket och jag vill kalla dig min allra bästa vän!
Jag ska va lyckligt lottad som får ha dig som vän
vänskap <3



Kommentarer

HAHAHA så jävla sant, skönt att vi kan älska dom jävla bristerna också haha puss påre bruden ;D

2010-11-02 09:37:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback