min morgon

2010-11-02 12:08:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


var näst inpå underbar!
Jag vaknade och var inte allt för trött eftersom jag faktiskt för en gångs skull lärt mig att gå och lägga mig tidigt så att min kropp får vila ordentligt.
Fortfarande mörkt ute klockan 06.30 på morgonen, drog jag på mig stallkläderna, satte mig i min kalla bil och satte iväg till stallet för att fodra hästarna. Alltid lika härligt att bemötas av gnäggande hästar på morgonen.
När jag hade gett dem mat, satte jag på kaffe, tog min kopp, satte mig utanför tillsammans med den där jävla morgonciggen och njöt av att det var så tyst, hästarna som tuggade och för en gångs skull att få vara ensam. Tills...telefonen ringde. Såklart. Menmen, det var ialla fall superhärligt!
Nu ska jag snart ut och gå med Glimma, sen ska jag och hälsa på en ny familj (antagligen den sista) och sedan jobba från 19-22. Superbra dag, något stressig kanske, eftersom jag måste städa här hemma med känner jag. Har dragit ut på det alldeles för länge nu.


Russell


Fölis var trött imorse

He en fin dag kära läsare!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback