fredagmorgon

2010-10-22 07:34:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon ni morgonpigga!
Gick upp 05.45 imorse för att åka till stallet och fodra hästarna! Nu är jag trött som en valp och ska nog sova ett par timmar till. Natten har det sovits dåligt på. Önskar att jag kunde vara den där morgonpigga som är glad och superpigg på morgonen, men jag är inte det tyvärr. Kanske om jag lägger mig lite tidigare på kvällen iof. Men det är svårt att lägga sig tidigt när man fått en "rutin" på att lägga sig vid 00-01-tiden.
Jag älskar ju  morgnar, det är så mysigt att gå upp tidigt såhär när det är mörkt, ta en stor kopp kaffe, hinna andas och ta det lugnt, vara med när ljuset kommer och titta lite på "vakna med the voice" på tv:n som jag ännu inte har..
Den rutinen ska jag börja införa! Hädanefter är det bums i säng 22.00 fröken lovis!

Fast nu ska jag faktiskt sova liiiite till....gäsp. Godmorgon!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback