jag har glömt

2010-10-26 11:30:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


att säga en sak... OCH DET ÄR JU FAKTISKT ATT PAPPA HAR KÖPT MIN ÄLSKADE LILLA TYRISH!!!!!! förstår ni?? Så otroligt jävla överlycklig är jag! Hihi

Nu ska jag åka ut till min Peppson, sen blir det att jobba för hela slanten. Från och med kl 16 idag till typ kl 18 imorgon.. Imorgon blir det heldag med Alex! Han är lite krasslig och ska stanna hemma från dagis. Wille ska ju opereras och mamma och pappa ska givetvis vara med. Så då rycker Lovis in såklart.
Vi ska mysa och åka ut till stallet, gå ut med Glimma, åka o besikta bilen osv :) hoppas att lillponken klarar det!

Måste bara säga en sak, pröva inte functional moves! Det var grymt tråkigt, igår. Okej, jävligt bra övningar, men väldigt tråkigt och virrigt. Eller så kanske vi bara hade fel instruktör.. jag vet inte, men jag ska nog inte gå på det igen!

Ha en supermega fin dag i det supermega fina vädret! Men luras inte bara, det är faktiskt svinkallt ute!!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback