kuuul

2010-10-29 00:06:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jag ser att det blir fler läsare för varje vecka på bloggen :) då blir jag glad och jätte motiverad till att fortsätta och blogga mer!
Ska bara komma på lite mer intressanta saker att skriva om. Men som lite försmak tror jag att det kommer att handla mycket om mitt jobb som barnflicka i alla olika familjer och därmed alla barnen. Mycket träning (om jag kommer hinna med det utanför jobbet) Slänga in lite mer musik kanske! Och givetvis tankar och funderingar, idioter och härliga stunder, till party! Samt mina egna känslor, fast dem kan ni ju alltid blunda lite för. Det är bara för min egen skull. 
Här ska börjas blogg lite mer!! Men nu, ska jag sova. Även fast jag sov två timmar förut (19-21) så är jag skittrött. Ska ju upp tidigt imorrn med så det är ju ändå bra att jag är trött och kan sova mer. Så man inte sitter uppe hela nätterna, som annars lätt händer, speciellt om man sovit ett par timmar under dagen.

Kastar väl in en låt bara för det, som jag har fastnat för och lyssnar konstant på
Kempegreat som min norska vän Julie skulle ha sagt ;P hihi : 
 



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback