mamma mia!

2010-10-07 09:38:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är nog ett ganska perfekt uttryck för allt slit igår backstage! Vi kom dit vid 10.00, blev presenterade och fick ett helt häfte med saker vi skulle göra, som dessutom - var på engelska!
Det tog ett bra tag att gå igenom det där häftet, både med min dåliga engelska och för att förstå precis i minsta detalj vad som skulle göras.
Efter att vi läst igenom allt, fick vi en introduktion - på engelska (!) av en varsin handledare, som finns runt omkring oss hela tiden. Jag blev helt confused! korgar hitoch dit, dem kläderna på strykning och den skjortan ska i tvätten, efter den scenen ska dem skorna dit, och korgarna med bh och trosor dit. Sen ska du hänga upp dem där kläderna där o ta fram dem där kläderna där sen hänga de andra kläderna ovanpå, GLÖM INTE smyckena och skorna. Sen ska du springa till scen o hjälpa henne på med kläder. När du gjort det, spring ner till honom och hjälp honom på med sin super-trouper dress..blablabla! Så var det hela tiden och i det tempot! DET skulle jag komma ihåg - inte det enklaste i hela världen kan jag säga. Dessutom pratar de där britterna så fruktansvärt fort att jag hörde hälften av vad dem sa,så bara att koncentrera sig på det blev jobbigt. Dock fick jag en jättebra handledare somändå är väldigt lugn och förstående! När jag slutade igår fick jag i alla fall ett "Very well done today, Louice, good job!" Och då kändes det bra igen! Har redan kommit in i rutin nu så idag ska det nog gå bättre, iaf! Kul att träffa alla artister! Sjukt duktiga är dem och jättetrevliga allihop!

Nu ska jag en snabb sväng ut till min ponny, sen åka och jobba igen!

JAG VILL HA ET HEM!

Ha en fin dag!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback