min superfina

2010-10-01 21:53:21 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


PONNY, så jag älskar du! Helt superlycklig är jag idag, har varit ute hos min skrutt och ridit en sväng idag, se om jag fortfarande kunde efter tio månader! Haha, jag kunde, de va som om jag satt på ryggen igår! Vi galoppade fram i en hejdundrandes fart på stigen och jag log så mycket inombrods, skrattade så högt av lycka att folk måste trott att jag vunnit på lotto eller något. Det är nästan den känslan också! Jisses vad jag saknat honom, mitt hjärta! <3

När jag kom hem till min supersnälla bror och emma som låter mig sova här, stod de och lagade fläskfilé med potatisgratäng och tzatsiki, mums! Sen satte vi oss framför tv:n och checkade idol. Mys på det!

Imorgon ska jag åka o titta på en lägenhet! Spännande faktiskt. Så nu hoppas hoppas hoppas jag! På akelius kom det ut en lägenhet som faktiskt ligger bredvid bror och emma här med, i samma hus, men porten bredvid! Den gjorde jag en intresseanmälan på. HÅLL TUMMARNA för mig, tack snälla!


Kommentarer
Moster

Det låter härligt med Peppar! Skönt att du har fått hem honom nu. Och du, jag önskar dig verkligen lycka till nu med lägenhet och allt! Puss på dig! <3

2010-10-02 13:35:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback