slödag

2010-10-29 12:31:09 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Gick upp kl 06.15 imorse och åkte upp till pappa och tyra. Pappa hade redan åkt till jobbet och tyra satt och väntade på mig. Jag vet inte varför men jag bröt ihop totalt när jag såg henne och bara satt och hulkade med henne i famnen. Men hon slickade bort mina tårar så ömt hon kunde och bara satt kvar. Min fina lilla Tyra, så jag saknat henne.
Ska bara sitta här hela dagen, vara ute med tyra och glo tv. Länge sen jag gjorde det! Åka hem till linköping igen när pappa slutat jobbet.

Tog lite bilder på henne ute förut:


Den här hunden är kärlek, ger kärlek, är min kärlek <3


Närbild


Fina Tyra


Ser ut som en nallebjörn

Nu kom visst pappa hem för lunch och hade visst köpt med sig lite lunch till mig också.
Julie smsade förut och frågade om vi skulle ta en fika på stan och det tackar man ju inte nej till, så i eftermiddag blir det fika på ikanohuset. Måste köpa det sista inför halloween med. Det kommer bli SÅ himla bra! Iiiih. Sen en snabbsväng in på ikea!
Mamma sa igår att det låg ett brev till mig på bänken och när jag öppnade det hade jag fått en utbetalning från tele2 på 543:- . Katching bara! Inte helt fel!

Nu ska jag äta lunch!


Kommentarer
Moster

Gud så söt hon är Tyra och vad stor hon har blivit på så kort tid. Härligt att Peter kunde ta hand om henne! :)



Puss på dig!

2010-10-29 16:42:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback