"godmorgon"

2010-09-18 16:25:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej och godmorgon,

det var så att det blev utgång igår i alla fall! Min älskade kära bror och hans flickvän tog hand om Tyra. Så otroligt tacksam för det, så tack så mycket era snälla, så även jag kan få roa mig lite ibland!
Dock var det inte den bästa kvällen, men det var helt klart bättre än att sitta hemma o glo en fredagkväll! Ialla fall, kom hem vid 04.00 imorse, somnade väl runt 04.30, Emelie kom inrusandes i ren panik 08.00 för att vi hade försovit oss. Vi skulle in till stan och hänta bilen då vi bara kunde stå där till 08.00 gratis. Så vi slängde oss i bilen och förväntade oss en härlig bot. Men...icke! Det var nog första och ända gången Gud var med mig, haha. Eller så var det för att p-lisorna inte ville va ute i spöregn o ge böter. Tur hade vi ialla fall och sparade 400 kronor!
Åker och hämtar bäbis och hem igen, störtar ner i sängen och vaknar 15.00, yippifuckingyey! Hela jävla dagen förstörd, jättekul. Menmen, inte deppa ihop för det. Nu ska jag packa ihop mina grejer och Tyra, sätta mig i bilen, åka till Norrköping och hämta min kära Fia. Sen ska vi åka till Söderköping och ha filmkväll! Massa mys. 
Imorgon ska jag rösta och alla ni andra också såklart ;) lycka till!  


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback