lite småavundsjuk

2010-09-30 14:28:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ÄNTLIGEN, har min pluttepojk kommit hem! Som jag längtat! Jag började gråta när jag stod i inne hos honom i boxen och gosade med hans stora varma bak till rumpa. Det kändes som han också blev glad. Min lugna fina pojke. 
För tillfället tar jag mina dagar, dag för dag. Jag vet inte vad som kommer att hända imorgon, jag vet inte var jag står om en vecka. Både väldigt skrämmande men samtidigt lite spännande. Fast det är ju såklart en stor påfrestning. jag har nu för två nätter sovit hemma hos min bra och hans flickvän. Och jag kan bli så himla avundsjuk på dem ibland. De har varit tillsammans i tre och ett halvt år snart, dem har precis flyttat ihop till en superfin lägenhet vid ett drömställe här i linköping. Dem studerar och är framgångsrika oså har dem en liten katt. Jag vill också ha det livet! Så himla underbart, stabilt och skönt. Jo..lite småavundsjuk kan jag nog bli. Men förhoppningsvis hamnar väl jag också där en vacker dag, eller kanske en regnig dag - det vet man ju aldrig!
Idag, är ialla fall en dag jag ser fram emot! Jag ska alldeles straxt åka och hämta Alexander på dagis och så ska vi ha en dag bara han och jag. William ska på fotbollsavslutning.
Först ska Alex och jag åka o handla, lite mat och lite fika. Sen ska vi bege oss ut till stallet! Han ska få följa med dit :) hihi, hoppas på att han tycker det är lite spännande! Sen ska vi fika i stallet med de andra tjejorna!
Sen om vi hinner så ska vi åka till biblioteket och läsa böcker och om vi hinner så ska vi även åka buss hem! För det har han tydligen aldrig gjort! Det ska bli mysigt! Jag ser fram emot det jättemycket! 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback