julie, min kära vän (21 april)

2011-04-18 10:32:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var det städdag + stallmöte i stallet. Riktigt fint väder och faktiskt rätt mysigt att vara där med allihopa! Fixa och fika och snacka och skratta, hihi. Var där från 9.30-17, så verkligen en heldag!
Senare igår så hade Julie och jag bestämt att vi skulle ha myskväll! Supermysigt! Vi gjorde en JÄTTEGOD soppa, eller Julie gjorde det! Vi åt så mycket så vågen plötsligt visade 5 kilo mer! Mähähä.
Jag fick även en personlig strippdans här på kvällskvisten (OBS, ingen alkohol inblandad), jag visste inte varför, vad firade vi liksom? Bara lite mer spänning i vardagen, mohahaha. Kul var det i alla fall och Julie är ju största dampet själv, haha!
Hon nattade över här och vi delade säng! Ja, någon känns det ju bra att ha bredvid sig när min käraste inte är här i alla fall! Inte lika tomt, dessutom går tiden mycket fortare, vilket jag ser som positivt, eftersom det då går fortare till jag får träffa Kim igen! 
Dock vaknade jag i natt vid 03.30-tiden och var skitdålig. Jag hade känt mig lite krasslig innan på kvällen, men inte så värst mycket. Jag gick upp och satt på golvet vid toan och kvalma ett par gånger, för att sedan lägga mig igen och sova 2 timmar till. Inget roltigt alls! Dock är jag säker på att jag inte är magsjuk, för jag mår verkligen inte illa och känner mig ändå rätt pigg. Jag tror jag fått någon bakterie som inte riktigt vill komma ut. Sådant som händer!
hahaha. vi tog såna bilder nära man bara "fladdrar" i både mun, huvud och kropp. Detta blev resultatet :D
Senare idag ska jag packa stooora resväskan, för imorgon åker jag till Kim och Jönköping, för att vara där i en vecka och dessutom fira påsk tillsammans med hans familj! Lite nervöst, då jag ännu inte hunnit träffa så många i hans familj som han har gjort i min! Men det ska bli mysigt och jag lägtar galet mycket!
Det var mycket information på en och samma gång! Nu ska jag sätta på en film och vila lite!
Ha en superduperbra dag! Det är hur fint väder ute som helst idag ju! Ta vara på den, för det kan inte jag! Jag får nöja mig med en öppen balkongdörr! Hihi. Pusssss på er!

Kommentarer
Anonym

vad söt du är <3 Men fan vad ful du är som postar det bildet!!

2011-04-23 19:10:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback