alla ♥ dag

2011-02-14 14:17:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja idag är det alla hjärtans dag och även fast jag inte får fira den med den jag helst helst av allt skulle vilja fira den med så får jag faktiskt väldigt bra sällskap ialla fall. Med tanke på att jag trodde denna dagen skulle bli rutten och skev så kommer den nog faktiskt bli ganska bra.
Idag är det en månad sedan jag tog mitt mod till fånga, satte mig på bussen till sthlm och träffade Kim. Tiden går så fort. Men tur är ju det.. redan på onsdag kommer han igen efter att ha varit ifrån mig alldeles för länge.
Ikväll blir det middag med självaste Fia på Butlers Hörna i norrköping. Jag tror vi har tänkt en liten försoningsmiddag eftersom vi har varit i luven på varandra alldles för länge. Hoppas på att det inte blir någon tryckt stämning, att allt är som vanligt och att det blir en trevlig kväll med god mat och mycket skratt! 

Hoppas alla ni andra får en riktigt bra alla hjärtans dag med massa mys och tar er tid för bara just er!
Glad Alla Hjärtans Dag! :)


Kommentarer

Ni är ju för söta ni två! Lägg ifrån er stridsyxan och krama om varandra idag. Ni behöver varandra tror jag...



Ha en riktigt mysig kväll min fina Louice! Älskar dig!



Puss och kram/moster

2011-02-14 15:59:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback