go for it!

2011-02-09 15:01:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det första jag måste nämna är: IGÅR firade jag och mitt kära körkort 1 år tillsammans <3 aj löv ju!

Idag. Min dag började med att jag faktiskt för en gångs skull gick upp tidigt och kunde göra allt i lugn och ro här på morgonen. Det är inte riktigt min starka sida. Lite smånervös inför första skoldagen, men det har gått kalasfint!
Psykologi A och Svenska B har stått på schemat idag! Så himla bra. Lärarna verkar vara jättebra och jag känner att det här kommer att funka! Plus att jag har fått världens bästa mentor. Honom kommer jag även att ha i idrott och det känns också bra eftersom idrott i skolan inte är min starka sida. Men han verkar peppande och ser fler olika lösningar på saker och ting om det är svårt.
Nu ska jag snart och jobba hos Theodor. Men först en kvarts rast och andas lite! Det går bra just nu! Me like.



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback