godförmiddag

2011-02-03 10:53:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


kära bloggläsare, som blir färre när jag inte uppdaterar lika mycket längre märker jag. Ganska logiskt, om det inte finns något att läsa, men tråkigt! Jag får helt enkelt bli bättre!
Imorse vaknade jag upp kl. 8.05 och fick i panik slänga i mig frukost och klä på mig, borsta tänderna och sminka mig för att sedan åka till jobbet 08.30, jag hann! Jag är rätt bra.
Men jag känner mig helt slö i både huvudet och kroppen. Jag blir mer och mer förkyld för varje dag och nu har jag börjat hosta lite också. Inte okej! Dagen är lite sådär, trots att det är fint väder! Dock blåser det ju rätt mycket så vi får klaga på det. Sen saknar jag Kim också, superdupermega mycket :( dröjer låååång tid innan jag får träffa honom igen, de gör lite ont i hjärtat. Jag vill bara blunda och vakna upp om ca. 2 veckor och så ska han vara där hos mig när jag öppnar ögonen. Men ja, önska kan man ju. Dagen för betyget, tänkte jag skriva nu, men betyget för dagen blir: OK hittills. Inte mer.


osååå bjuder vi på den här bilden!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback