jag ska klara allt

2011-02-03 22:32:14 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har blivit antagen till skolan och imorgon ska jag på möte för att lägga upp en plan över vilka kurser jag ska läsa och hur lång tid jag ska lägga dem på. Samt kolla över schema så att jag kan gå på vissa föreläsningar när jag inte jobbar.
Men, saken är att jag inte vet hur jag kommer att klara allting. Jag kommer att få slita häcken av mig! Såhär ser det ut:

Måndag: Jobb 9-18. Stallet. (plugg hemma)

Tisdag: Jobb 8.30-20.00. Stallet?! (plugg hemma)

Onsdag: Stallet. Glimma. (Skolan). Jobb 16-20

Torsdag: Jobb 9-18. Stallet. (plugg hemma)

Fredag: Ledig. Pluggdag. Skolan stängd. Glimma. Stallet

Lördag: PLUGG. Stallet

Söndag: PLUGG. Stallet

plus att jag helst av allt vill hinna med att träffa kim emellan allt också.

Är det någon som kan se en lösning mellan allt det här, så var vänlig och skicka mig ett mail eller liknande. Seriöst, hur i helaste fridens namn ska det gå ihop sig? Någonting måste jag välja bort. Jag är rädd att det kommer bli min älskade älskade ponny. Och hur ska jag då klara mig utan honom?
Jag mår så bra just nu, jag vill inte att mitt liv ännu en gång ska gå i spillror. Jag ska verkligen klara det här! Jag ska jag ska jag ska jag ska!!! Visst? VISST!



Kommentarer

Gumman, jag vet att du klarar det!

Du kan, kram mamma

2011-02-04 08:32:52
Moster

Louice, gör upp en studieplan i förväg. Sätt upp delmål och fokusera på det som är viktigast. Se Glimma som ett sätt att få frisk luft och lite motion, se det inte som ett jobb. Skaffa en medryttare igen som kan ta Peppar minst 3 dagar i veckan. Se till att ge dig själv ledig tid emellanåt och se till att verkligen plugga när du ska plugga. Skjut inte på saker utan ta tag i det direkt! Och se till att få ordentligt med sömn! När Torkel sover (om han gör det?!) så sätt dig och plugga! Du klarar det Louice, det är bara en kort period i ditt liv. Jag tycker absolut INTE att du ska välja bort Peppson igen! Puss och kram min söta!

2011-02-04 19:38:31
Julie

Vill du, då kan du <3

2011-02-05 09:18:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback