1/1-2011

2011-01-01 15:33:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, kära vänner! Gott nytt år :)
Ny dag, nytt år, nya möjligheter, nya löften. Det är så det brukar låta inför varje nytt år, har jag lärt mig.
Jag vet inte, men jag tycker om datumet idag. 1/1-2011, önska det kunde hända något sådär alldeles speciellt idag, så man minns. Dagen är ju inte slut än så man vet ju aldrig vad som kan hända!
Jag har i alla fall inga speciella nyårslöften. Jag gav inga löften igår, men jag har tänkt på några för mig själv, som jag gärna vill förbättra och genomföra! Jag ska helt enkelt göra mitt allra bästa, utan att lova någonting!

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om mitt nyår. Fia och jag hade planerat så stort men som vanligt så blir de aldrig som man tänkt sig. Vi skulle äta på Bacchus, sen ändrade vi oss och skulle laga mat hemma som slutade på donken i ren panik. Det skulle bli "värsta" festen hos några vi blev bjudna till, vilket slutade med 15 pers kanske och ett värdelöst tolvslag. Fias champagne försvann även spårlöst på ett par minuter...ur flaskan dårå. Äckliga killar som var överallt hela tiden, och jag fick panik. Nä usch. Men, det var förra året!
Det här året har jag bestämt ska bli bättre än förra! Mycket hände under förra året och jag fick en hel del nya upplevelser. Vad väntas i år? Det är det vi väntar på att få veta! Nu kör vi! Glöm inte att vi kanske bara lever ett år till, om nu indianernas kalender stämmer. Gör allt ni någonsin velat göra i år!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback