blöh

2011-01-16 11:38:26 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Blir så trött på mobiler och hela övriga teknikvärlden. Alltid ska det vara något jävla krångel med det! Nu måste jag sätta mig och åka till norrköping bara för och lämna in den där jävla mobilen. SUCK!

Gårdagen hemma hos Julie var ialla fall superkul! Dock sög krogen balleskit. Betalade alldeles för mycket i inträde för att bara ta en cider och sedan gå hem. Är så himla trött på krogen, det är aldrig kul längre. Man har fanimig roligare hemma!
Det kom fram någon jävla pajas till mig och julie när vi stod ute och rökte, såhär lät det:

Kille (tönt) kommer smygandes fram med världens största leende.
Julie: Hej!
Killen: Hej...eeehm stör jag eller? vad gör ni, eller asså ska jag gå härifrån?
Vi: öööh, nä de e lugnt.
Killen: Heheh, okej, hej jag heter Filip.
Julie: Hej, Julie (lägger på största leendet)
Jag: Hej, Louice och log lite grann.
Killen: Hej Louice, har du tandställning?!
Jag: Nej det är bara som det ser ut förstår du!
Killen: Jaha
Jag: Vill du köpa en biljett?
Killen: Eh heh va, aa eller va ni kan köpa en biljett av mig, eller vadå biljett?
Jag: Tänkte om du ville åka med..
Killen: åka med?
Jag: Mm, på min räls, du vet, tandställning, räls?
Killen: Heter det räls? Okej, hmm, jahaaaa nu fattar jag. Okej, ehm aa jag går nu då.

Både julie och jag trodde vi skulle dö. Så jävla trög och så sjukligt osäker, hahaha. Stackars liten.


Kommentarer

haha! fy fan, jag dör!

vilken jävla idiot han var!

2011-01-16 18:19:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback