check check check

2011-01-12 11:08:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Yes, nu har jag nästan checkat av hela min lista för dagen - redan!

Jag har redan hunnit med att:

ringa till:

  • Folktandvården. Yeey, fick en tid imorgon, ska laga ett hål. Fasar in för det! Ajaj.
  • Komvux. För att höra hur och när jag kan läsa upp mitt sista gymnasieår. Har ringt typ etthundrasjuttioelva andra skolor, men dem har ju bara "vuxenutbildningar" och de anser att man inte är vuxen förrän man är 20 år och jag vill nog inte vänta ett år till. Dåligt det där.
  • Socialkontoret (inte för min del, utan för att höra om man i min ålder kan bli "kontaktfamilj", vilket jag får svar om på fredag)

och gjort:

  • Varit i stallet och släppt ut hästarna

Vad jag har kvar att göra idag:

  • Går ut och gå med Glimma
  • Åka in lite fort till arbetsförmedlingen och träffa en handläggare.
  • Städa klart lägenheten
  • Leka med Julie :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback