dagens

2011-01-18 12:03:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Redan hunnit med att släppa ut alla hästar, mockat och gjort foder och tagit hand om min ponny. Dock inte ridit för det är så halt på vägarna att man kan åka skridskor! Jag vill inte direkt riskera att fläka upp hela min ponny bara för att kunna rida..nono. Dessutom har jag kastat in fyra maskiner tvätt och har två kvar! Bra gjort lovis, bra.
Nu ska jag äta lunch, ringa till skolan, duscha. Gå ut och gå med Glimma för att sedan åka ut till ikea en snabbsväng och fixa en sak. Ikväll ska jag gå ut och gå med emmahägg i det supersköna milda vädret. Vi kände hellre för det istället för att åka och träna i en illaluktande svettig lokal liksooom! Åh så jag längtar tills all snö är borta och jag kan börja ut o springa runt stångån! Det är ju på god väg ialla fall! Hoppas att det inte kommer komma mer snö och/eller frysa på igen! Då blir jag ledsen.
Ha en fin dag!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback