emmahägg

2011-01-18 18:26:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Godkväll bloggläsare! Jag har precis kommit tillbaka från en låååång rundas promenad med emmahägg. Vi gick superlångt, men det kändes som en kvart för att vi bara pratade och pratade och pratade! Vi fick tillomed gå en extrasväng för att vi inte kände oss klara, eller vi, jag, det var faktiskt bara jag som pratade den här gången, stackars emmahägg.
Nu sitter jag här hemma ialla fall occh är trött, både i kroppen och huvudet. Blir till att laga sig lite käk för att sedan lägga sig och sova tidigt. Jag upptäckte att jag ska till tandläkaren klockan 8.15 i söderköping imorrn bitti och det kändes inte helt okej. Undra om jag kanske ska åka hem till mamma nu ikväll istället? Hm hm hm! Svårt beslut..skall tänkas över!
Ha en bra kväll hörreninini!



Kommentarer

nahej inte stackars mig :)

2011-01-18 20:31:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback