en god natt

2011-01-20 08:16:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


och jag vaknar upp med en god morgon! Humöret är på topp och jag ska precis åka iväg till tandläkaren för att slipa lite på tandställningen, eller ja, fixa till den! Hoppas på att det är sista momentet med mina tänder, dem börjar se riktigt fina ut!
Det är så härligt att vakna upp 07.30 och upptäcka att det faktiskt inte är bäcksvart ute längre, blir så glad när jag upptäcker att det går mot ljusare tider! Nu ska jag slänga in en maskin tvätt innan jag åker, när jag kommer hem ska jag en snabbsväng ut till ikano och fixa lite småsaker, efter det ska jag åka och jobba! ÄNTLIGEN! Jag längtar så mycket efter Torkel och jag är så galet nyfiken på bebis!
Nu sätter vi fart! Jag är glad idag! Vet ni hur mycket lättare allting blir när dagarna börjar såhär? Såhääääääääääääääääääär mycket om inte lite till!
Ha en superdag! PUSS PÅ ER!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback