hm hm hm

2011-01-28 21:45:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, idag när jag och Julie satt och käkade lunch/middag så ringde min telefon. Det var ett nummer jag inte kände igen så jag kände att jag var tvungen att svara, ifall det var jobb eller så. Men icke.
Såhär löd det:

"Hej det är Louice"
"Ja, hejsan vi ringer ifrån tannefors blommor"
"Hej?"
"Jo, det är så att vi undrar om du är hemma imorgon?"
"Eehm jaa.." (fattar ingenting först)
"Bra, för vi har ett blombud till dig då. Har du någon portkod?"
"Ja, ****"
"Jaha okej, bra tack tack"
"Jahaja, eh tack då, hej"

Blev helt paff. Vem skickar blommor till mig med blombud?! Aldrig fått tidigare och blir sjukt nyfiken. Vem kan det vara? Det återstår att se!



 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback