jag visste väl det

2011-01-15 13:36:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Helgen fortsätter i samma riktning! Julie ringde precis och frågade om vi skulle hitta på något!
Det blir alltid roligt när man är med Julie, wiiie :) just nu känner jag att jag mår väldigt bra! Är det inte en väldigt härlig känsla att bara känna att man mår så bra att det liksom pirrar i hela kroppen fast den egentligen inte har något att pirra för? Underbart!
Nu är jag snart framme hemma igen! Bussresan hem gick ju ett x antal minuter snabbare än resan dit! Konstigt det där, att det alltid går fortare hem?
Bror min, är så snäll i alla fall som kommer och hämtar mig på centralen. Annars hade jag fått gå hem med en tung väska och i detta kalla vädret! Det hade inte varit det förstönskade på listan direkt!


jag och julie :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback