lista för dagen

2011-01-26 14:14:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


  • Jobb 9-18
  • Ringa skolan, check
  • Skriva ut och skicka blankett till skolan
  • Glimma
  • Möte med ny familj ikväll
  • Träna?

Känner mig något krasslig, så jag vet inte om jag vill träna idag. Dessutom fick jag så hög feber i lördags kväll/natt att Kim nästan brände sig på mig..vet inte riktigt vad det var om. På morgonen var det borta igen.
Har haft lite ont i halsen till och från vissa morgnar när jag vaknat, går och nyser o nyser, men det är aldrig något som bryter ut! Det är inte kul att gå och vänta på en förkyldning direkt. Lovar att det kommer komma till min födelsedag!
Dessutom håller min finska kompis Gordon på och komma tillbaka i pannan. Inte okej, han är faktiskt inte bjuden på mitt kalas!
Ringt skolan idag med, så nu ska jag som det står på min lista skicka in en ansökan och  bara hoppas på att kommunen tycker jag har en vettig anledning till att få börja och komplettera upp mitt sista gymnasieår. Håll tummar och tår för mig!

Lite bilder från idag, på mig och sötaste lilla Torkel


Han kan allt mycket den där Torkel. Han spelade jättefint!


oså byter vi lite blad! Han kommer bli en riktig pianist en dag, det tror ju jag!


Han ser visst inte jätteroad ut av min kindpuss..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback