måndagmorgon

2011-01-03 13:16:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon kära läsare!
Jag har precis anlänt till jobbet, eller precis, 45 minuter (hehe okej, 3 timmar nu, var tvungen att ta hand om barnet) har jag redan varit här! Sitter med kaffe i handen och tänkte slänga in ett inlägg. Tocke är lite febrig idag så det blir en lugn och skön dag, förhoppningsvis! Vill inte ha något gnäll, haha. Nej, jag skojsade lite, barn är ju som vilken ynklig sjuk människa som helst, klart dem ska få vara lite gnälliga också. Bara lite svårare när de inte kan säga var de har ont!
Imorse var jag ute vid 7-tiden och gick en halvtimme runt ån med Emma, skönt måste jag säga! Komma upp tidigt och allt.


mitt kaffe och min dator!

Måste även slänga in en bild på en liten symbolisk julklapp jag fick av min fina vän Fia! Så litet, men så betydelsefullt. Blev så himla glad!


Special Friend,
we all make friendships
in this life,
though many fade with time
but, once in a while, it's special
like our friendship
yours and mine

Your friendship is a special gift
that I treasure every day
and I hope you
know I value it
more than words
can say.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback