min fru fiselito

2011-01-17 00:32:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Även min bästa vän och halva livskamrat. Ja, hon har nästan flyttat in hit på halvtid, inte mig emot! Slipper jag vara ensam.. även fast det blir mycket stökigare när man bor två stycken i en tvåa.
Är så galet glad att jag har en vän som Fia, hon är bäst, i alla lägen! Hon finns alltid alltid alltid. I vått om torrt, som blåsigt som iskallt, brännhett, vindstilla, gråt, skratt även krig, mellan oss då tillsammans.
Vi kom på idag att vi är som gifta, jaa nä faktiskt inte långt ifrån. Delar säng, ber varann klias på ryggen och andra liknande saker som vilket par som helst, som är nykära skulle göra. Hahaha, vi har så kul åt det. En dag Fia, en dag kanske vi blir lesbiska, då skulle vi va det perfekta paret, tills döden skiljer oss åt! Hihihi.






Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback