ny bloggdesign

2011-01-06 22:08:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


As I told you. Äntligen har jag lärt mig lite om hur photoshop CS5 fungerar! Det värsta är att jag kan sitta timtal och bara fixa och lära mig. Ända tills ögonen går i kors och allt bara blir fel istället..
Men nu behöver jag inte tänka mer på headern på ett tag i alla fall. Bara lite krimskrams runt omkring i designen jag pillar med. Blev riktigt nöjd faktiskt. Men kom på när jag publicerat och gjort klart allt att jag nog hade velat ha det i beige. Men det får bli nästa gång! Det är för krångligt att göra om allt!

Det väntas telefonsamtal från Mr. Lindberg och efter det ska jag sova, lääänge för imorgon är jag ledig! Pilutta er. Har dock en hel massa skit att göra. Ska bland annat ringa arbetsförmedlingen, försäkringskassan och åka till flügger färg samt ringa min hyresvärd så att min hall kan bli ommålad någon himlaste gång! Vill ju komma iordning på riktigt..
Sen ska jag även ut till ikano och handla massa inredning för mina julklappspengar, om jag nu inte måste åka själv för då orkar jag nog inte bära allt! Håll utkik efter bilder imorgon!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback