sjusovarn

2011-01-11 11:15:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon, eller kanske godförmiddag? Frågar vi en ungdom är det nog godmorgon, frågar vi en vuxen är det garanterat förmiddag, nästan eftermiddag snart ju! Hehe.
På mig finns det ingen hejd längre när det gäller att sova känns det som! Jag gick och lade mig cirka klockan 23 igår, ställde klockan på 10 i morse. Min superdupermobil visade då att jag skulle få sova 10 timmar och hur många minuter det nu var. När jag vaknade till klockan nyss, så kände jag mig ju utvilad, men skulle klockan inte ha ringt så skulle jag lätt ha kunnat sova till klockan 12-13. Wierd.

Nu skulle jag lagt in en bild här, men jag hittade den inte..tråkigt stämning det blir mellan mig och datorn då! 

 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback